Chat with us, powered by LiveChat

Hoe kan ik een rekeningafschrift personaliseren?


Binnen het Account Management is het mogelijk om verschillende typen rekeningafschriften op te vragen. Daarnaast kunt u ook zelf afschriften personaliseren. Dit heeft als voordeel dat u zich kunt beperken tot de essentiële informatie die u wenst te zien. Hieronder vindt u de stappen om een gepersonaliseerd rekeningafschrift op te vragen. De instructies voor het opvragen van een standaard rekeningafschrift vindt u hier.

Klik hier om in te loggen in uw Account Management.

Op de hoofdpagina van het Account Management klikt u rechtsboven op Reports 1 en kiest u vervolgens bij tabblad Statements 2 onderaan voor Custom Statement 3

 

1
2
3

2. U krijgt nu een scherm waarin u de Details 4 van het rapport kan kiezen:

  • Statement Name: Typ hier de naam van uw gepersonaliseerd rapport
  • Format: HTML, PDF, of CSV
  • Language: Kies hier de gewenste taal
  • Period: U kunt hier kiezen tussen dagelijks of maandelijks, maar op zich is deze keuze hier niet belangrijk aangezien u later bij het genereren van het rapport zelf altijd nog de tijdsperiode kunt selecteren.
5-Wubbe-bos_Morning-Call_Vrijdag

3. Kies nu de Secties die u wenst in het rapport. Overige instellingen mag u standaard laten staan.

4. Klik vervolgens op Continue en Create om het gepersonaliseerde rapport te creëren.

5. U ziet nu uw gepersonaliseerd rapport 5  toegevoegd. Als laatste stap rest ons dus enkel nog het rapport te genereren voor de gewenste periode 6 :

  • Statement type: Kies hier voor Custom Statements en selecteer uw rapport.
  • Period: Hier kan u de tijdsperiode van het rapport kiezen.
  • Format: HTML, PDF, of CSV.
  • Language: Kies hier uw taal.

Klik op tot slot op Run Statement. 7

1. Indien u een overzicht wenst zoals u dat bij een bankafschrift gewend bent, namelijk chronologisch de rekeningmutaties onder elkaar, dan kan dit door een Custom Statement aan te maken met als sectie Statement of Funds. Het is daarnaast altijd aan te raden om de sectie Account Information ook te selecteren zodat het afschrift ook uw rekeninggegevens toont. Onder Stap 3 vindt u de instructies tot het maken van een Custom Statement. Gebruik daarbij dan onderstaande secties.

2. Kies bij Statement Type uw gepersonaliseerde afschrift en u krijgt een resultaat zoals het voorbeeld hieronder.


Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX