Chat with us, powered by LiveChat

Hoe sluit ik mijn rekening?

Het verkopen van uw openstaande posities kunt u als klant meestal zelf.
Mocht u hierbij hulp nodig hebben kunt u ons ook steeds telefonisch contacteren.

Het omzetten naar uw basismunt of de munt waarin u de gelden wenst af te halen wordt uitgelegd in dit artikel op onze website.

Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

Heeft u nog geen bankrekening gekoppeld? Volg dan de instructies in dit artikel

Heeft u reeds in het verleden een terugboeking gedaan naar de bankrekening die u wenst te gebruiken, klik dan hier.

Voor u de fondsen afhaalt, kijkt u best even de volgende zaken na:

  1. Controleer steeds of er nog dividenden moeten uitbetaald worden of niet.
    U kunt beter wachten tot u alle dividenden heeft ontvangen alvorens over te gaan tot het terugboeken van de gelden.
  2. Transacties hebben steeds een settlement periode.
    Hierdoor kan u de fondsen van een net afgesloten transactie niet onmiddellijk afhalen.
    De exacte dag waarop deze fondsen beschikbaar zijn, kan u nagaan via een Trade Confirmation rapport.

Indien u deze stap niet uitvoert, blijft u hiervoor doorbetalen tot op het moment dat uw rekening effectief afgesloten wordt (sowieso zal u wel de kosten hebben voor de lopende maand).
U kan de real time koersdata deactivereren volgens het stappenplan beschreven in dit artikel. 

We proberen uw verzoek steeds zo snel mogelijk te behandelen.
U ziet de status door opnieuw in het menu naar Settings > Account Settings > Close Account te gaan.

Let erop, als u een van bovenstaande stappen niet correct heeft doorlopen kan het zijn dat uw verzoek on hold staat.
Mochten er zaken niet duidelijk zijn, kunt u ons steeds telefonisch contacteren.

Afhankelijke van het type rekening, settlement van gelden, de tijd dat u neemt om de stappen de doorlopen, duurt dit verzoek gemiddeld 1 week.

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX