Chat with us, powered by LiveChat

Hoe kan ik een nieuwe, permanente beveiligingskaart aanvragen?

Bent u uw beveiligingskaart kwijtgeraakt en heeft u momenteel een tijdelijke code (48 uur geldig) of een tijdelijke beveiligingskaart (21 dagen geldig), dan is het belangrijk dat u een nieuwe, permanente beveiligingskaart aanvraagt voordat uw tijdelijke code of tijdelijke beveiligingskaart verloopt. U kunt een nieuwe, permanente beveiligingskaart aanvragen in het administratieve gedeelte van uw rekening.

Klik hier om in te loggen op het administratieve gedeelte van uw LYNX rekening.

Als u bent ingelogd in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening ziet u aan de bovenkant van uw scherm een menu.

1. Selecteer achtereenvolgens Manage Account, Security, Secure Login System en Security Device.

tijdelijke-codekaart-aanvragen-1

2. U krijgt een overzicht van de eventueel eerder naar u verstuurde beveiligingskaarten. Indien u nog over een van deze oude beveiligingskaarten beschikt kunt u deze weer activeren. Voor nu gaan we ervan uit dat u niet meer over een permanente beveiligingskaart beschikt en dat u een nieuwe beveiligingskaart wilt aanvragen. Selecteer daarom de derde mogelijkheid “Request a permanent security device for which I am now eligible”. Zie ook onderstaande afbeelding:

nieuwe-permanente-beveiligingskaart-aanvragen-2

3. U krijgt onderstaand scherm te zien, waarin staat aangegeven dat u momenteel niet over een permanente beveiligingskaart beschikt en dat u in aanmerking komt voor een upgrade naar een Security Code Card. Klik op Continue om de upgrade door te voeren.

nieuwe-permanente-beveiligingskaart-aanvragen-3

4. Controleer in het volgende scherm of uw adres klopt. Als dit het geval is, selecteert u “I confirm that the shipping address is correct” en klikt vervolgens op Continue.

nieuwe-permanente-beveiligingskaart-aanvragen-4

Mocht uw adres onverhoopt niet correct staan ingevuld, dan dient u dit eerst in orde te maken. Klik hier voor een uitleg over hoe u een adreswijziging doorgeeft.

5. Als alles in orde is, krijgt u tot slot de bevestiging dat de nieuwe, permanente beveiligingskaart verstuurd wordt naar het eerder getoonde adres.

LET OP: Een bewijs van vestiging is over het algemeen 3 jaar geldig. Indien het getoonde adres klopt en u voor “I confirm that the shipping address is correct” heeft gekozen, kunt u daarom alsnog onderstaande melding krijgen:

nieuwe-permanente-beveiligingskaart-aanvragen-5

Aangezien het voor het versturen van vertrouwelijke informatie (zoals een beveiligingskaart) belangrijk is dat het adres recent geverifieerd is, wordt u gevraagd om in dit geval een nieuw, recent bewijs van vestiging op te sturen. U kunt hier lezen hoe u een geldig bewijs van vestiging kunt opvragen via internetbankieren. Als u het recente bewijs van vestiging vervolgens mailt naar info@lynx.nl en hierbij vermeldt dat u graag een nieuwe beveiligingskaart wenst te ontvangen, dan handelen wij het verder voor u af.

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX