Chat with us, powered by LiveChat

Wat betekent de foutmelding LIQONLY Mode?



De melding LIQONLY Mode betekent dat u op dat moment geen nieuwe posities kunt openen. U kunt eventueel uitsluitend huidige posities sluiten (liquidation only). Deze melding krijgt u doorgaans als u recent een rekening heeft geopend, maar nog niet kunt starten met handelen. Als u al langer klant bent en u krijgt deze melding, dan kunt u het beste even contact opnemen met onze servicedesk. Hieronder vindt u meer uitleg.

De melding LIQONLY Mode betekent dat u op dat moment geen nieuwe posities kunt openen. U kunt eventueel uitsluitend huidige posities sluiten (liquidation only). Deze melding krijgt u doorgaans als u recent een rekening heeft geopend, maar nog niet kunt starten met handelen. Als u al langer klant bent en u krijgt deze melding, dan kunt u het beste even contact opnemen met onze servicedesk. Hieronder vindt u meer uitleg.

LIQONLY Mode houdt in dat uw rekening in de “liquidation only modus” staat. U kunt dan uitsluitend huidige posities sluiten of verminderen. Uw rekening staat in deze modus omdat onze afdeling Compliance uw rekening momenteel onderzoekt.

U heeft recent een rekening geopend en u heeft een eerste storting gedaan. Hierna krijgt u de melding LIQONLY Mode als u een transactie wilt doorvoeren. Dit is correct: na iedere eerste storting dienen wij namelijk te controleren of uw storting inderdaad afkomstig is van de bankrekening die u heeft opgegeven. Dit duurt 1 werkdag.

Kortom, uw geld staat al op uw rekening, maar voordat de check is afgerond kunt u nog niet handelen en staat uw rekening op LIQONLY Mode.

U bent al langer klant en u heeft ook al eerder transacties verricht. Toch krijgt u nu de melding LIQONLY Mode en kunt u geen transacties meer doorvoeren. In dit geval wordt uw rekening onderzocht door onze afdeling Compliance. Hiervoor kunnen verschillende oorzaken zijn. Als het goed is bent u hiervan op de hoogte gesteld. U kunt altijd even contact opnemen met onze servicedesk.

U bent al langer klant en u heeft ook al eerder transacties verricht. Toch krijgt u nu de melding LIQONLY Mode en kunt u geen transacties meer doorvoeren. In dit geval wordt uw rekening onderzocht door onze afdeling Compliance. Hiervoor kunnen verschillende oorzaken zijn. Als het goed is bent u hiervan op de hoogte gesteld. U kunt altijd even contact opnemen met onze servicedesk.

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX