Chat with us, powered by LiveChat


Herstel uw rekeninggegevens

Als u de gebruikersnaam of het wachtwoord van uw rekening bent vergeten, kunt u deze met enkele klikken herstellen.

Need help

Om uw gebruikersnaam of wachtwoord te herstellen , gelieve de Client Portal (Account Management) te openen en klik op Need help?

Hier kunt u kiezen voor Forgot Username of Forgot Password om deze te herstellen.

Herstel uw gebruikersnaam

Username reset

Indien u de gebruikersnaam vergeten bent, kiest u voor Retrieve ID.

Gelieve op volgende pagina uw e-mailadres, geboortedatum en uw opgegeven ID number / social security number. Dit is het rijksregisternummer van de gebruiker waarvan u de gebruikersnaam wenst te achterhalen (zonder leestekens).

Indien u de gebruikersnaam vergeten bent, kiest u voor Retrieve ID.

Gelieve op volgende pagina uw e-mailadres, geboortedatum en uw opgegeven ID number / social security number. Dit is het burgerservicenummer (BSN) van de gebruiker waarvan u de gebruikersnaam wenst te achterhalen.

Herstel gebruikersnaam 2

U zal een bevestigingscode ontvangen via Mail of SMS. Nadat u de verzendingsmethode hebt gekozen, klikt u op Send Token.

Herstel gebruikersnaam 3

De bevestigingscode ontvangt u binnen enkele minuten. U kan deze code ingeven in het daarvoor voorziene veld.

Herstel gebruikersnaam 4

De gebruikersnaam van uw rekening zal worden getoond. Hiermee kan u opnieuw inloggen. Indien nodig, kan u ook de stappen doorlopen om uw wachtwoord te herstellen.

Herstel uw wachtwoord

Herstel wachtwoord 1

Indien u het wachtwoord vergeten bent, gelieve voor Forgot Password te kiezen.

Op de volgende pagina kunt u de username en geboortedatum ingeven. Indien u de gebruikersnaam niet kent, dient u deze eerst te herstellen.

Let op: voor uw geboortedatum dient u het formaat mm-dd-jjjj te gebruiken.

Herstel wachtwoord 2

Gelieve een response token te creëren via uw Two-Factor-Authentication methode en deze in te geven in het voorziende veld.
Indien u geen toegang meer heeft tot dit systeem, gelieve onze Service Desk te contacteren.

Gelieve een response token te creëren via uw Two-Factor-Authentication methode en deze in te geven in het voorziende veld.
Indien u geen toegang meer heeft tot dit systeem, gelieve onze Service Desk te contacteren.

Herstel wachtwoord 3

De bevestigingscode zal binnen enkele minuten verzonden worden per SMS of mail, afhankelijk van uw gekozen methode. U kan de methode kiezen door op Continu te klikken.

Herstel wachtwoord 4

Gelieve de code in te geven in het daarvoor voorziene veld en op Continue te klikken.

Herstel wachtwoord 5

Gelieve een nieuw wachtwoord te kiezen en dit te bevestigen in het veld daaronder. U dient rekening te houden met de specifieke richtlijnen voor dit wachtwoord.

Veelgestelde vragen

Indien u voor mail gekozen had, bekijk dan zeker ook uw spam/ongewenste mail te bekijken. Indien u de SMS niet ontvangen heeft, kan het helpen om uw gsm opnieuw op te starten.

Indien u na 10 minuten nog steeds geen code ontvangen heeft, contacteert u best onze Customer Service.

Indien u voor mail gekozen had, bekijk dan zeker ook uw spam/ongewenste mail te bekijken. Indien u de SMS niet ontvangen heeft, kan het helpen om uw gsm opnieuw op te starten.

Indien u na 10 minuten nog steeds geen code ontvangen heeft, contacteert u best onze Customer Service.

Gelieve uw volledig rijksregisternummer (zonder leestekens) in te geven die u hebt doorgegeven bij het openen van uw rekening voor deze gebruikersnaam. Indien u deze niet kan terugvinden, gelieve contact op te nemen met Customer Service.
Gelieve uw volledig burgerservicenummer (BSN) in te geven die u hebt doorgegeven bij het openen van uw rekening voor deze gebruikersnaam. Indien u deze niet kan terugvinden, gelieve contact op te nemen met Customer Service.
Uw gebruikersnaam werd gecreëerd bij de opening van uw rekening en kan niet gewijzigd worden .
Tot augustus 2018 kregen nieuwe klanten een fysieke beveiligingskaart. Indien u deze bent kwijtgeraakt, kunt u gebruikmaken van onze andere twee-factor beveiligingssystemen, zoals de LYNX Key. Moest u hier problemen mee ondervinden, kan u onze Service Desk contacteren.
Tot augustus 2018 kregen nieuwe klanten een fysieke beveiligingskaart. Indien u deze bent kwijtgeraakt, kunt u gebruikmaken van onze andere twee-factor beveiligingssystemen, zoals de LYNX Key. Moest u hier problemen mee ondervinden, kan u onze Service Desk contacteren.
Welk e-mailadres of telefoonnummer is bewaard voor mijn account?
Het e-mailadres en het telefoonnummer zullen beperkt weergegeven worden. Indien u geen toegang meer heeft tot beide, gelieve onze Service Desk te contacteren.
Het e-mailadres en het telefoonnummer zullen beperkt weergegeven worden. Indien u geen toegang meer heeft tot beide, gelieve onze Service Desk te contacteren.

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX